20 april 2011

dinsdag

Gisteravond te moe om te schrijven... De dag begon met het schoonmaken van 2e en 3e graads brandwonden bij een 3 jarig meisje onder narcose. Daarna met Jacqueline met de auto naar de stad Port de Paix, want er zouden 3 medisch studenten en een amerikaans echtpaar komen. Jacqueline daar achtergelaten, want men weet nooit wanneer het vliegtuig landt en ik terug op de motor naar Passe Catabois om te werken. Tussen de operaties door belde ik Jacqueline. Geen spoor van het echtpaar. Port au Prince gebeld, nee ze stonden niet op de lijst. De 3 studenten waren inmiddels wel aangekomen, maar niemand die de auto terug naar PC kon rijden, behalve het echtpaar dat zou komen........ dus ik weer op de motor naar Port de Paix en hen opgehaald. Nou, total loss dus na zo'n dag. Het echtpaar komt waarschijnlijk vandaag.....zo hoorde ik later van een franse inwoner alhier. Ik zei: degajé ou, of te wel "doe je best".