20 december 2012

Bezoekje Nederland

Met Kerst even in Nederland. Wel even wennen. Al die ontwikkelingen zoals telefoons, computers en internet. Een telefoon is niet alleen meer een aparaat om te bellen, maar ook om te internetten, filmen en nog veel meer. En wat is het koud!
Ook ben ik verbaasd dat mijn weblogs en foto's op andere websites worden gepubliceerd en naar andere e-mail adressen worden gestuurd met daarbij ook nog eens uitdagende politieke berichten. Negatieve uitspraken over de president van Haiti, promotie van thuiswerken voor moeders, het effekt van kleurstoffen bij kinderen. Geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om zoiets te schrijven. Maar het staat wel op internet via Facebook namens mijzelf. Met name de negatieve politieke uitlatingen kunnen mijn werk en privé leven in Haiti negatief beinvloeden, zelfs mijn leven kan in gevaar komen. Welkom in Nederland.